woensdag 19 januari 2011

Not really done yet

Gister heb ik dan mijn assessments gehad, voor de mensen die denken dat ik een 'assasin' ben.. nee, assessments zijn eigenlijk gewoon mijn tentamens van me opleiding. Op onze opleiding doen we dat gewoon mondeling, we worden niet dood gegooit met toetsen, gewoon omdat we daar geen zin in hebben!

Ik mocht in mijn assessment dus gaan vertellen over de videoclip voor monstertux waar we mee bezig zijn geweest en of we daarmee bezig zijn geweest! het probleem is, de videoclip is nog niet af. Normaal gesproken moet je bij je assessments met een eindproduct zitten, naja die hebben wij dus nog niet. We hebben wel alles gefilmd en zitten al redelijk ver in de edit maar het is nog niet af.

In de afgelopen weken zijn we druk hiermee bezig geweest, en zelfs in de kerstvakantie hebben we onze vrije tijd aan de kant moeten schuiven om hiermee bezig te zijn. De film dagen waren op 13, 14 en 15 december. Dit waren als het aan mij lag 3 van de drukste dagen van het jaar, maar de dagen daarvoor ook aangezien er ontzettend veel geregeld moest worden, acteurs, figuranten, apparatuur, atributen voor op de set enz. Maar voor de opnamens die wij wilde gaan draaien was dit nou eenmaal allemaal nodig.

De uiteindelijk dagen dat we hebben gefilmd waren heftig, lange en zware dagen maar dat hadden we er allemaal voor over! Ik zeg wel dat we 3 film dagen hadden maar ikzelf heb er helaas maar 2 kunnen meehelpen aangezien ik de laatste dag naar het ziekhuis moest, maar dat is weer een ander verhaal.

Terug komend op vandaag de dag. Alles wat is dus gefilmd en nu moeten we nog het product helemaal afmaken. In grote lijnen is de online edit ook al af, wat er nu nog nodig is zijn de special effects, deze ga ik en Wesley eraan toevoegen. hiervoor moet ik nog best wel wat aan After Effects leren maar dat moet wel gaan lukken aangezien ik erg graag meer over After Effects wil leren.

De Deadline voor de videoclip staat op dit moment op 31januari dat moet ook wel gaan lukken. deze datum hebben we gekozen omdat ons groepslid Ronnie 7 februari vertrekt naar Turkije. Hiervoor hebben we ookal afscheid moeten nemen van ons groepslid Hans die is vertrokken voor een semester studeren in Zweden. Zo blijven alleen Wesley en ik over om het uiteindelijk videoclip de lanceren samen met het nieuwe album, dat zal in een paar maandjes gaan geburen.

Oja, het assessment ging super! =P

JB out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten