woensdag 12 januari 2011

No time to rest

Het is alweer even terug dat ik iets gepost heb, dus dacht ik laat ik maar weer eens iets van me laten weten aangezien ik niet bepaald heb stil gezeten de laatste tijd.

Ik zal deze post het eerst eens hebben over wat persoonlijke opdrachten. In de afgelopen tijd heb ik meegewerkt aan meerdere opdrachten, iets wat ik al een tijdje graag wilde doen. Toen ik in het project van Gameship zat, zat ik nogal vast aan alleen dat project en had ik niet echt de vrijheid, en misschien nam ik dat ook niet om andere opdrachten ernaast te doen.

De eerste opdracht is voor J.C. de Dukdalf, een kroeg voor jongeren in mijn eigen dorp waar ik woon. Deze kroeg is vooral gericht op een bepaalde muziek stroom namelijk rock, metal en alternatief. Op 27 November was in deze kroeg een festival het zogenaamde "Bijna Kerst Festival. In eerste instantie was ik gevraagd door een band om hun alleen te filmen, maar aangezien ik er dan toch zou zijn en alle apparatuur bij me had, heb ik meteen de gehele avond gefilmd.

Op het moment ben ik nog aan het monteren maar er staat al een trailer online en de video van de band Sabbatical is ook al online te zien. (Trailer Bijna Kerst Festival video en Sabbatical - War Pigs video)
De video van het Bijna Kerst Festival komt binnenkort

Naast de videoclip die ik momenteel aan het maken ben op mijn opleiding was ik ook gevraagd om mee te helpen met het filmen van een videoclip voor een andere band. Maar niet als de band waarvoor ik een videoclip maak op school wil deze band wel graag in beeld komen. Dus zijn we vlak na de kerst met band en alle instrumenten naar een aantal locaties geweest waar we meerdere keren het nummer van de clip hebben afgespeeld, waar de band vervolgens op ging spelen, waardoor wij dit konden filmen van meerdere standpunten. Momenteel wordt de videoclip nog gemonteerd, maar die zal ook snel online komen.

Als al deze video opdrachten weer klaar zijn staat de volgende opdracht alweer voor de deur, dit keer ga ik een website re-designen voor een Surinaamse eet tent.

JB out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten