vrijdag 28 januari 2011

The game I love...


Ik schrijf dit omdat ik het gewoon even kwijt moet...

Zojuist ben ik terug gekomen van het ziekenhuis, waar mij het volgende werd verteld;
Ik moet leren leven met de toestand van de knie die ik nu heb, hij is momenteel erg onstabiel maar daarom moet je de spieren er omheen gaan trainen, ook moet je weer bij de fysiotherapeut gaan lopen die je gaat helpen om je knie sterker te maken. Sporten zoals basketbal zit er niet meer in, wel kan je gaan zwemmen, dat is namelijk een goede oefening om je spieren bij je knie te trainen.

Dit betekend dus dat zelf basketballen er niet meer in zit. Maar voor mij is dat niet zomaar iets om gemakkelijk van weg te stappen, aangezien er een tijd is geweest dat alles wat ik deed om het spelen van basketbal draaide. 

In de 15 jaar dat ik het heb gespeeld heb ik veel vrienden leren kennen op het veld, waar ik nu nog regelmatig contact mee heb. Ik zal altijd van het spelletje blijven houden en daarom ga ik ook gewoon door het coachen. 

2002:

2004:

2007:

2006:

2009:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten