vrijdag 19 maart 2010

Reflectie


Vrijdag avond, ben thuis na weer een lange dag in Leeuwarden geweest te zien.
Dit was best wel een heftige week, maar ook zeker wel cool! Deze week, zoals jullie hebben kunnen lezen, de week dat we de eerste uitzending hadden.

Als ik zo terug kijk naar de afgelopen weken, vind ik dat we als management groep van Mjuks goed bezig zijn geweest, een goede aflevering op de been hebben gezet, hebben wat uitwisseling studenten welkom geheten, veel, heel veel vergaderingen gehad (zullen ook nog wel velen komen) en we zijn een goed team geworden met het gehele Mjuks groep.

Het werken in Mjuks bevalt me erg goed, is een heel stuk anders als hoe ik werkte in Concepting vorig semester, we werken nu veel meer als één groep. Wat heel erg goed werkt, maar ook omdat ik hoorde dat dit vorig semester bij Mjuks niet het geval is, ook al merk ik dat groepen erg afhankelijk zijn van elkaar.

De afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met leren van mij taak in het management, het regelen van allemaal verschillende zaken, veel vergaderen en veel notuleren. Ben ook presentator geweest bij een item wat we geschoten hebben, veel meer tijd heb ik nog niet gehad om echt zelf een item te maken, maar de komt nog wel bij de volgende aflevering. Samen met Thomas heb ik gewerkt aan de voice-overs, dit ging ook niet helemaal vlekkeloos, ik heb het 2x moeten doen aangezien de eerste stem eigenlijk niet goed genoeg was en doordat de NHL hun nieuwe school nog niet helemaal af hebben en daar bedoel ik de audio studio mee...

Nu zijn we ons weer aan het voorbereiden voor de volgende aflevering, aflevering 31.
20 april zal de volgende aflevering zijn, opnieuw op school in de kantine, wees erbij!

Mjuks Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten