vrijdag 5 februari 2010

Eerst post

Het is vrijdag avond, begin van het weekend en einde van de week. Een week waar ik net ben begonnen in een nieuw semester. Vorig semester heb ik de Minor concepting gedaan, veel analyses, brainstoms en concepten... Dit maal wilde ik juist veel produceren i.p.v. een half jaar aan het zelfde werken. Dus ben ik Crossmedia gaan doen en ben vervolgens bij Mjuks gekomen.

Mjuks wilde ik sowieso nog een keer bij. Het sprak mij meteen aan nadat ik een aflevering gezien had een keer op school. Het zal wel iets heel anders zijn al wat ik het afgelopen half jaar heb gedaan maar daarom heb ik er ook voor gekozen.

Terugkomend op deze week, maandag begon de introductie van crossmedia, toen was ik helaas niet aanwezig, omdat ik dat weekend me knie had geblesseerd dus lopen ging niet zo goed, maar dinsdag was ik er weer bij. Dinsdag en woensdag had ik nog niet zo super veel te doen, aangezien ik al zeker wist dat ik bij Mjuks wilde en dinsdag en woensdag gingen de opdrachtgevers voor de andere opdrachten van crossmedia presenteren, waar ik dus niet zoveel aan had. Donderdag mochten we kiezen wat we wilden doen in crossmedia het aankomende half jaar. Nadat ik voor Mjuks had gekozen was er voor de rest van die dag ook niet meer veel te doen.

Vandaag begon Mjuks echt. We moesten verzamelen bij Gameship in de nieuwe ruimte voor Mjuks op de bovenste verdieping van Gameship. hier kregen we een uitleg onder het genot van een drankje, iedereen werd vervolgens 1 voor 1 bij het management gehaald voor een gesprek over wat je hiervoor gedaan heb, wat je vanplan bent en wat je te bieden heb aan Mjuks. Tijdens dit gesprek werd er ook gevraagd of ik geïnteresseerd was voor een positie in het Mjuks management team. Daar ben ik best wel geïnteresseerd in, omdat dit namelijk wel een grote kans is, om veel te leren en ook veel punten binnen te halen dit semester.

Zo was dus de eerste week in Mjuks, naja officieel nog maar één dag. Één ding is duidelijk, ik heb veel zin in dit semester, ik weet zeker dat ik voor het goede heb gekozen en verwacht veel te gaan leren, te doen en mensen te leren kennen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten