zondag 3 oktober 2010

Waiting...

Onderhand gaan we bijna beginnen aan de 5e week van dit semester en of ik nou echt kan zeggen dat het project goed loopt weet ik niet. Het zit namelijk zo, wij werken in opdracht van Gameship en Gameship heeft de opdracht van Friesland Marketing. Nu hebben Gameship en Friesland marketing een Concept bedacht en die hebben zij vorige week donderdag gepresenteerd aan Friesland Marketing. Nu moet Friesland marketing nog beslissen of ze het concept willen doorzetten zoals het is.

Nu was ons gezegd dat afgelopen dinsdag het besluit genomen zou worden en Gameship zou worden ingelicht. alleen is dat nog niet gebeurd en daar zitten we dus nog steeds op te wachten en dat begint nu wel een beetje frustrerend te worden onderhand.

Nu moeten we natuurlijk evengoed doorwerken want als het concept wel aangenomen wordt hebben we niet al te veel tijd om het uit te werken. Dus nu zijn we bezig met bedenken van scenario's voor de video's die we moeten gaan maken waar mensen dan hun gezicht op kunnen plakken. Nu werk ik samen met wesley aan de bekende Fries Esher. Wesley heeft vooral gewerkt aan het concept voor de video en ik ben bezig geweest met het bedenken voor het foto concept. Maar nu we dit hebben gemaakt vraag ik me nog een beetje af of het wel aansluit bij wat de opdracht gever echt van ons wil in het concept maar daar komen we wel achter als we onze ideeen mogen presenteren voor Gameship. Dat zal morgen zijn om 14:00uur. We zullen misschien dan ook wel horen of Friesland Marketing al de 'Go' heeft gegeven voor het concept.

JB out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten