zondag 29 augustus 2010

Return to normal life...

Morgen gaat het allemaal weer beginnen, de gekte, de druk, deadlines, projecten etc! Naja het zal ook allemaal wel meevallen. In ieder geval, de vakantie zit erop en mijn 3e jaar op CMD kan beginnen.

De afgelopen week ben ik eigenlijk al behoorlijk wat bezig geweest met school. Op het moment is het zo dat iedereen die nog niet zijn Propedeuse binnen heeft van de opleiding word getrapt, dus er waren een aantal mensen die in de laatste dagen voor de deuren van de opleiding weer officieel open gaan even hard aan de slag moesten. Zo ben ik afgelopen week naar Micha geweest die bezig was om een video te maken om daarmee nog zijn laatste punten te kunnen binnen halen voor zijn propedeuse. Samen met nog een paar anderen hebben we een klein feestje gebouwd in zijn woon kamer. De muziek mocht er zeker wezen doordat Thomas een DJ set had geregeld waar Thomas achter stond en even liet zien waarom hij al een aantal jaar op feesten de DJ is. De deadline voor de propedeuse in 1september dus aankomende dinsdag, als mensen het dan nog niet hebben zien we die helaas niet meer terug...

Mijn eerste punten heb ik ook alweer binnen gehaald afgelopen vrijdag, naja dat waren eigenlijk nog punten die ik moest halen vorig semester, maargoed dat moest dus nog even gedaan worden. Ik moest mijn reflectie laten keuren aan een leraar om zo mijn Groth & Reflection punten te krijgen. Mijn reflectie werd goed gekeurd, maar kreeg nog wel wat punten als advies voor mijn volgende reflectie
- To the Point, blijf bij wat JIJ bedacht, uitgevoerd, geleerd hebt
- Reflecteer veel!!!
- Lees de handleiding tot goede reflectie -> PPO
Maargoed zoals ik zei was mijn reflectie goed gekeurd en zijn de eerst punten al in mijn zak, met de hoop dat ik dit semester weer veel ga binnen halen.

JB out

Geen opmerkingen:

Een reactie posten